OPIS GRUP


Ewa Moroch o Prana Vinyasie mówi tak: "Prana Vinyasa Flow to praktyka siebie. Praktyka uważności na to, co spoza maty na macie, ale również maty w momentach, kiedy do maty mamy daleko. Prana Vinyasa jest praktyką dynamiczną, a zarazem kreatywną, intuicyjną i angażującą praktykę uważności. Vinyasa to opowieść o nas samych. Opowieść zamknięta w asanach. To emocje, myśli, i naturalność bycia tu i teraz, to cykl stawania się poprzez cyrkularność ruchów, ale przede wszystkim zdolność kreowania siebie w asanie, napędzana przez oddech i bicie serca. Vinyasa Flow to taniec. To umiejętność odnajdywania sensu i brania odpowiedzialności."

Ewa zaprasza:
wtorki i czwartki - 16:30


Na zajęciach Lidka Pavela uczy koncentracji na własnym zdrowiu, równowagi i zadowolenia. Podczas praktyki nie tylko poćwiczysz ciało, wzmocnisz się i rozciągniesz. Nauczysz się życzliwej postawy zarówno wobec tego, co spotykasz na macie, jak i na zewnątrz, w życiu. To także pozytywne doświadczenie bycia w grupie, bycia widzianym i rozumianym.

Lidka zaprasza:
wtorki i czwartki - 10:30

Zajęcia jogi Iyengara dedykowane osobom czującym ogólne osłabienie organizmu. Praktyka jogi z każdą lekcją powoli wzmacniać będzie poszczególne partie ciała, działając dobroczynnie na cały organizm.  Kurs polecamy osobom, które wcześniej nie miały uczyły się jogi, a także osobom bardzo początkującym.

Kinga zaprasza:
wtorki i czwartki - 18:30


Zajęcia jogi Iyengara dedykowane są przede wszystkim osobom przemęczonym, które odczuwają brak sił witalnych, którym brakuje energii na co dzień. Praktyka jogi stopniowo będzie budzić energię w ciele, poprawiać nastrój i prowadzić do równowagi.  Kurs polecamy osobom, które wcześniej nie miały styczności z jogą, a także osobom bardzo początkującym.

Ania zaprasza:
wtorki i czwartki - 20:00


Zajęcia dla wszystkich, którzy chcieliby posmakować praktyki jogi metodą Sivanandy -  jednej z czterech  (prócz Iyengara, Vinyasy i Ashtangi) metod jogi najbardziej szanowanych na świecie. Sivananda wywodzi się z jogi klasycznej. Nie jest zbyt popularna w świecie zachodnim ze względu na to, iż bardzo koncentruje się na wyciszeniu umysłu, emocji, a praca z ciałem - tzw. kult ciała - nie jest jej głównym założeniem. 

Ania zaprasza:
wtorki i czwartki - 15:30


Zdrowy kręgosłup* - ten kurs jest dla Ciebie, jeśli większość dnia pracujesz przy biurku, czy po prostu spędzasz czas w zgarbionej pozycji. Boli cię szyja, głowa, cierpisz na migreny, prowadzisz stresujący tryb życia, masz też problemy z oddychaniem. W trakcie kursu dowiesz się, jak środowisko wpływa na Twoją „zamkniętą” pozycję ciała i jakie negatywne skutki niesie ona za sobą. Nauczysz się prawidłowego oddechu, automasażu, pozycji relaksujących, ćwiczeń rozciągających klatkę piersiową oraz wzmacniających odcinek piersiowy kręgosłupa. Zobaczysz jak łatwo możesz wykorzystać do ćwiczeń przestrzeń w pracy czy w domu, nawet bez profesjonalnego sprzętu.

*Kurs wyłącznie stacjonarnie, w kameralnych grupach.


Monika - fizjoterapeutka zaprasza:
wtorki - 17:00 /grupa otwarta
piątki - 16:30 / Kurs, grupa zamknięta