KURS WSTĘPNY
MIESIĘCZNY KURS JOGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH

poniedziałki i czwartki / godz. 17:00


KURS WSTĘPNY to etap pierwszy, tzw. "od zera", do którego mogą dołączyć osoby, które nigdy wcześniej nie miały styczności z jogą, ale też takie, które chciałyby przypomnieć sobie podstawy i ugruntować swoją wiedzę. Na tym kursie poznasz główne asany i nauczysz się najważniejszej w nich pracy. Kurs trwa 1 miesiąc, a po jego zakończeniu możesz dołączyć do regularnej grupy początkującej. Ten etap można powtarzać kilkakrotnie, gdyż zawiera on najważniejsze podstawy w praktyce jogi, a opanowanie podstaw daje doskonałe podwaliny do dalszego rozwoju w praktyce na kolejnych etapach. Serdecznie zapraszamy!


PROWADZĄCA

Kamila Gutowska - z wykształcenia jest lekarzem dentystą i psychologiem. Obroniła pracę magisterską o uważności i zadowoleniu z życia u osób praktykującyh hatha jogę. Od blisko 4 lat dzieli się z ludźmi swoją największą pasją, czyli jogą. Jednak dzieląc się jogą, ma wrażenie, że energia dobra się mnoży. Zakochała się w jogowym byciu "tu i teraz" w 2008 roku. Przebłyski spokoju w głowie, lepsze radzenie sobie ze stresem i pojawiający się dystans do życiowych zmagań - to zauważyła na starcie. Ciało zaczęło zmieniać się później. Kształcenie się w jodze, to proces i projekt na całe życie. Bycie lepszym joginem, to bycie lepszym człowiekiem. Do jogi podchodzi jak do sztuki, nauki i dialogu między ciałem i umysłem. W indyjskim ashramie, gdy doszkalała się w 2014 roku na kursie nauczycielskim usłyszała, że joga jest psychologią Indii. W życiu próbuje łączyć wiedzę Wschodu z nauką Zachodu. Jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej w specjalności fitness-ćwiczenia psychofizczne. Kolejnym rozwojowym krokiem, który robi jest kurs nauczycielski w metodzie B.K.S Iyengara u Katarzyny Pilorz.


GARŚĆ INFORMACJI

Na zajęciach dowiesz się:

  • czym jest joga Iyengara i jaki jest jej wpływ na zdrowie i samopoczucie człowieka
  • jakie są podstawowe pozycje jogi oraz poznasz różne ich warianty
  • na co zwracać uwagę w poszczególnych asanach
  • jak bezpiecznie praktykować jogę, by cieszyć się zdrowiem przez długie lata
  • jak i kiedy używać pomocy do jogi, takich jak: koce, klocki, krzesła, pasek, wałki, liny
  • czym jest oddech, relaksacja oraz medytacja w jodze

Zapewniamy:

  • stałe godziny i dni zajęć – poniedziałek i czwartek 17:00
  • stała kameralną grupę i indywidualne podejście do każdego uczestnika
  • specjalnie ułożone sekwencje prowadzone przez doświadczonego nauczyciela jogi Iyengara
Ważne:
  • Zajęcia trwają 75 minut. Przyjdź przynajmniej 15 minut wcześniej, aby zdążyć się na spokojnie przebrać. 
  • Jogę ćwiczymy boso, bez skarpet, także wystarczy wziąć ze sobą wygodny strój (koszulka, spodenki lub legginsy).
  • W obecnej sytuacji prosimy o przynoszenie własnej maty i paska do jogi (możliwość zakupu na miejscu lub na www.jogamarket.pl )
  • Wszelkie problemy zdrowotne należy zgłosić nauczycielowi przed zajęciami
  • Zapisując się na kurs deklarujesz regularną obecność na zajęciach. Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystane zajęcia.

NA KURSIE NIE AKCEPTUJEMY KART:
* Mulitisport
* OK system
* Fit Profit

UWAGA:  Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystane zajęcia.


MIEJSCE

Fabryka Energii Centrum Jogi Wrocław
pl. Wolności 7
Kamienica pod Złotym Dębem (I piętro)


DOJAZD

• MPK:

przystanek : Rynek / Św. Mikołaja
autobus: 122, 132, 142, 144, E, K, 243, 245, 247, 253, 257
tramwaj: 3, 6, 7, 10, 14, 20, 24, 33

przystanek : Zamkowa
tramwaj: 3, 10, 23, 33  

przystanek : Narodowe Forum Muzyki
tramwaj: 4, 20  

• Samochodem:
parking pod Narodowym Forum Muzyki, parking w DH Renoma  

• Rowerem:
Wszystkim ekologicznym wielbicielom Jogi polecamy zostawić rower
przy jednym z licznych stojaków na pl. Wolności.


W razie dodatkowych pytań zadzwoń 505 845 545