OPIS:


Grupa ta obejmuje swym zakresem naukę podstawowych asan Jogi Iyengara oraz używania pomocy do jogi. Jest zalecana dla osób, które zaczynają ćwiczyć jogę, oraz dla tych, którzy wracają po przerwie do praktykowania jogi. Na zajęciach ćwiczymy prawidłową pracę stóp i nóg w pozycjach, a także pracę z rękami, barkami, klatką piersiową i głową, ćwiczymy mięśnie brzucha i plecy. 


W czasie ćwiczeń używane są pomoce, takie jak: koce, klocki i paski - wykorzystane do indywidualnych potrzeb. Na grupie początkującej najczęściej wykonywane są pozycje stojące, ponieważ przynoszą siłę, elastyczność, wyrównanie i witalność ciała fizycznego. Regularne powtarzanie tych asan zwiększa świadomość ciała, ułatwia zrozumienie siebie i korzyści, które przynosi praktyka jogi. Każde zajęcia zawierają w sobie również naukę relaksu w Savasanie (martwe ciało). 


Wpływ jogi:


• przywracanie naturalnej ruchomości w stawach,
• przywrócenie równowagi statycznej,
• odciążenie narządów ruchu,
• działanie antystresowe i relaksacyjne,
• lepsze wejrzenie w głąb siebie,
• zmniejszenie bólów pleców i mięśni,
• poprawa krążenia krwi,
• wsparcie systemu immunologicznego (odpornościowego),
• usprawnienie pracy organów wewnętrznych, gruczołów i narządów zmysłowych,
• poprawa samopoczucia, ułatwienie samoakceptacji, zwiększenie optymizmu i akceptacji samego siebie.


WYMAGANIA:


Zajęcia są bardzo łagodne i dostosowane dla każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Jeżeli czujesz niepewność dotyczącą swojej sprawności fizycznej lub chcesz mieć solidne podstawy do dalszej nauki jogi, ta grupa będzie doskonała dla Ciebie. Pamiętaj, możesz w niej uczestniczyć przez cały czas jeżeli tak zadecydujesz.  

ZAPISY:


Grupa otwarta – bez zapisów i rezerwacji, możesz dołączyć w każdej chwili! 

Czas trwania: 75 minut.

Co należy zabrać ze sobą?
Wygodny strój do ćwiczeń (spodenki i koszulkę). Maty oraz wszystkie pomoce do jogi dostępne są na miejscu. 

Sprawdź kiedy odbywają się zajęcia - 
GRAFIK