OPIS:


Na grupie średnio zaawansowanej dynamicznej pojawia się więcej płynnych przejść między pozycjami oraz Powitań Słońca. Zajęcia mają na celu rozbudzenie nas, rozruszanie zastałego ciała po nocy oraz dodanie energii na cały aktywny dzień. Dynamiczna praktyka asan o poranku sprawia, że nasze ciało szybko odczuwa pozytywne efekty praktyki, takie jak zwiększenie elastyczności mięśni, większą świadomość ciała oraz lepsze samopoczucie na cały dzień. Na zajęciach pojawia się więcej szczegółowych komend w asanach przez co jeszcze głębiej wchodzimy uwagą do wnętrza ciała. Dochodzą tu także trudniejsze warianty asan oraz pozycje wymagające większej świadomości ciała i większej elastyczności. Pojawiają się także pozycje odwrócone takie jak Salamba Sarvangasana, Halasana oraz Ardha Adho Mukha Vrksasana. Na grupie tej wymagana jest podstawowa wiedza na temat asan oraz używania pomocy do jogi. Jak na każdych zajęciach, nie brakuje jednak również pozycji relaksacyjnych, którymi kończymy całe zajęcia. W czasie ćwiczeń używane są pomoce do jogi, takie jak: koce, klocki i paski - wykorzystane do indywidualnych potrzeb. Pomocy tych używa się jednak nieco rzadziej niż na pozostałych grupach początkujących.


Wpływ jogi:


• przywracanie naturalnej ruchomości w stawach,
• przywrócenie równowagi statycznej,
• odciążenie narządów ruchu,
• działanie antystresowe i relaksacyjne,
• lepsze wejrzenie w głąb siebie,
• zmniejszenie bólów pleców i mięśni,
• poprawa krążenia krwi,
• wsparcie systemu immunologicznego (odpornościowego),
• usprawnienie pracy organów wewnętrznych, gruczołów i narządów zmysłowych,
• poprawa samopoczucia, ułatwienie samoakceptacji, zwiększenie optymizmu i akceptacji samego siebie.

WYMAGANIA:


Aby uczestniczyć w zajęciach, trzeba mieć przynajmniej miesięczne przygotowanie z grupy początkującej. Wymagana jest znajomość Halasany na krześle oraz Setu Bandha Sarvangasany. 


ZAPISY:


Wstęp na zajęcia po co najmniej miesięcznej, regularnej praktyce w Fabryce Energii po konsultacji z prowadzącym zajęcia. 
Na grupę średnio zaawansowaną może uczęszczać osoba praktykująca minimum 2 razy w tygodniu.  Wejście na grupę bez zapisów i rezerwacji miejsca. 

Czas trwania zajęć 90 minut. 

Co należy zabrać ze sobą?
Wygodny strój do ćwiczeń (spodenki i koszulkę). Maty oraz wszystkie pomoce do jogi dostępne są na miejscu. 


Sprawdź kiedy odbywają się zajęcia - 
GRAFIK